Posted by : Unknown Monday, December 16, 2013

හායි කට්ටියටම .. කොහොමද ඉතින් ඇ .. මමනම් සැප සේ වෙසෙමි ... හරි .. මම අද ආවේ ටිකක් පරණ .. ඒ උනාට වැඩිය කවුරුත් දන්නේ නැති ගැජමැටික් එකක් ගැන විස්තර අරගෙන ... මේක ඇත්තටම කියනවනම් Back to top බටන් එකක් .. ඇ .. ඒ කියන්නේ .. ඔයා මොකක් හරි සයිට් එකක පහලට පහලට කියවගෙන ගියාම ඔයාට ආයිත් එක ක්ලික් එකකින් සයිට් එකේ උඩටම එන්න පුළුවන් ක්‍රමයක් ... දැන්නම් ගොඩක් Blog  වල මේක තියෙනෙව .. මම බ්ලොග් එකකට මේක දාගන්නේ කොහොමද  කියල මීට කලින් ලිපියකදී ඔයාලට කියල දුන්න මතක ඇති .. එක බලන්න ඕනිනම් මෙතනින්   යන්නකෝ ... අරිනේ .. ඇ ,..

අද මම ඔයාලට කියල දෙන්නේ මේක සන්බන්ද වෙන දෙයක් .. දැන් තියෙන ප්‍රශ්නේ මේක ඔය මම කලින් කිව්වා ගැජට් එක දාල නැති සයිට් වලට අපි ගියාම අපිට ඔය ෆැසිලිටි නැති එකනේ .. එකට විසදුමක් අරගෙන තමා මම මේ පෝස්ට් එක ලියන්නේ .. ඒක ගැන ඔයාලටත් කියන්න ... මුලින්ම කියන්නම් .. මේක පාවිච්ච් කරන්න පුළුවන් .. Google Chrome Use කරන යට විතරයි ... ඔව් .. මේක ක්‍රෝම් වලට එන extension එකක් ..

මේකේ නම Scroll to Top ... ඔව් ... ඔයාලට මේක සාමාන්‍ය extension එකක් add කරගන්න විදියටම add කර ගන්න පුළුවන් .. එතකොට ඔයාල මොන සයිට් එකට ගියත් ඔයාගේ බ්‍රවුසර් එකේ ඔයා සෙටින්ස් වලින් සෙට් කරන තැන පොඩි Icon එකක් වැටෙයි .. අන්න එක ක්ලික් කරාම ඔයාව ඉන්න සයිට් එකේ උඩටම යයි ..

එහෙනම් දන්නා කට්ටිය add .කරගන්නකො . මම දන්නේ නැති යට කියල දෙන්නම් ..  .හරිද .. .. ඔයා මුලින්ම මෙන්න මතැනින්  යන්නකෝ .. හරිද ..

-->  ඊට පස්සේ එනවා නේද page එකක් ..අන්න එකේ දකුණු පැත්තේ උඩ ඇති Free කියල බටන් එකක් ..ඔයා අන්න එක ක්ලික් කරන්න .. ඊට පස්සේ ඔයාගෙන් අහයි මේක Chrome වලට add කරන්නද එපාද කියල .. ඔය මම පහල දාල තීන පුතෝ එකේ වගේ ..අන්න එකට Add කියල දෙන්න .. ඊට පස්සේ එක නිකන්ම download වෙලා chrome වලට ඉබේම add වෙයි ... :D




--> එක add වුනාට පස්සේ ඔයාගේ බ්‍රවුසර් එකේ අලුත් tab එකක් open වෙයි .. එකේ තියෙන්නේ ඔයා දාපු extension එකේ යට ඔයා කැමතිනම් කීයක් හරි දෙන්න ... දෙනවනම් දෙන්න .. :v ... නැත්නම් ඒ tab එක ක්ලෝස් කරන්න ..

හරිනේ .. දැන් ඔයාට තියෙන්නේ ඔය scroll to top බටන් එකේ ඔයාට ඕනි විදියට settings හදා ගන්න එක .. :D 

-->   එක කරන්නේ මෙහෙමයි ... ඔයා ඔයාගේ extensions manage කරන තැනට ...යන්න ... address  bar එකේ මෙන්න මෙහෙම ටයිප් කරන්න .. කොමා නැතුව .. "chrome://extensions"...එතන ඇති ඔය මම පහල දාල තියෙන පුතෝ එකේ වගේ එකක් ...අන්න එක ගාව ඇති ඔය රතු පාටට කොටු කරලා තියෙනෙව වගේ option කියල එකක් ..අන්න එක ක්ලික් කරන්න ... 



-->   එතකොට මෙන්න මේ වගේ එකක් එයි ...



-->   එතනින් ඔයාට කැමති විදියට settings හදා ගන්න පුළුවන් .. ඉතුරු ටික ඔයාට බාරයි .


එහෙනම් ඉතින් මම ටුකුස් .. ඔයාට මේ පෝස්ට් එකෙන් ප්‍රයෝජනයක් උනා වගේ තේරුනොත් කොමෙන්ට් එකක් එහෙම දාල යන්න .. මතක ඇතුව අපේ FB fan page එකටත් ලයික් එකක් දාන්ට ඇ ..යාලුවන්ට බලන්න share කරන්න .. ඕවගෙන් අඩුම තරමේ එකක් හරි කරන්න .. එහෙනම් පරිස්සමින් ඉන්න .. අයි එනකම් 

ජය වේවා ... !!!

ඔයාට හිතුන දේ කියල යන්න

☻ Photo Comment දැමීමට :

[img] ඔයාගේ Image Link එක [img]

☻ සිංහල අකුරු Type කිරීමට වම් පස පහල ඇති "සිංහල " බොත්තම ඔබන්න ..

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

සාදරයෙන් පිළිගන්නවා !

ලිපි ගොනුව !

මාත් එක්ක ඉන්න සෙට් එක !

Translate

- Copyright © චකබ්ලාස්ට් ගේ ලෝකය ! - මේකේ ඔක්කොම වැඩ ටික කලේචකස් මල්ලි

වසා දමන්න !